Inloggen
Home
Handige links
Agenda
17-5 
Bestuursvergadering
31-5 
ALV
22-6 
Bestuursvergadering
19-7 
Hockeykampen
23-8 
Vakantie Hockey Week
 
Hele agenda
Contact
MHCN
Newtonbaan 10
3439 NK Nieuwegein

030-6048339
Volg MHCN ook op:  
Keeperscompetitie
  Team # tegen
Meisjes C1 
Meisjes A3 
Jongens C1 
Meisjes D1 
Dames 1 
# tegen = aantal doelpunten tegen
Wijziging inleverdagen keepers- en trainingsmateriaal
1-7-2018  | 

Wegens het grote succes van onze Kamelen toernooien is de beschikbare ruimte voor inname van keepers- en trainingsspullen komen te vervallen. Hierdoor wordt de inname dag van 8 juli verplaatst naar 15 juli.We zijn dan aanwezig van 11.00 uur tot 16.00 uur.

 

In tegenstelling tot vorige jaren worden dit seizoen ALLE trainingsmaterialen ingenomen voor inspectie en herverdeling. Met deze herverdeling vervalt de borgstelling voor trainingsmateriaal in zijn huidige vorm. Het is dus van groot belang dat iedereen zijn training materiaal inlevert.

 

Voor wat betreft de keepersmaterialen geldt, net als afgelopen jaar, dat er een controle dient plaats te vinden van alle uitgeleende goederen om de veiligheid te waarborgen.

Keepers die volgend seizoen blijven keepen: Controle van de tas dient voor de zomervakantie plaats te vinden om vervanging/reparatie te waarborgen. De tas hoeft na controle NIET ingeleverd te worden maar kan in de locker blijven of meegenomen worden voor reiniging.

Keepers die stoppen of teams zonder vaste keeperdienen de tas in te leveren voor de zomervakantie om vervanging/reparatie te waarborgen.

 

In uitzonderlijke gevallen kan er worden afgeweken van bovengenoemde dagen maar realiseer dat het innemen van materialen tijdrovend is en dat onze vrijwilligers, net als jullie, ook van hun vrije tijd willen genieten. Maak enkel afwijkende afspraken indien dit echt nodig is. U kunt daarover contact opnemen met Xander Grobben; [email protected]              

 

De materiaalcommissie


terug naar vorige scherm