Inloggen
Home
Handige links
Agenda
22-7 
Hockeykampen 2019
26-8 
Bestuursvergadering
23-9 
Bestuursvergadering
21-10 
Bestuursvergadering
4-11 
ALV
 
Hele agenda
Contact
MHCN
Newtonbaan 10
3439 NK Nieuwegein

030-6048339
Volg MHCN ook op:  
Keeperscompetitie
  Team # tegen
# tegen = aantal doelpunten tegen
Nieuwsoverzicht
SPONSORING

5-7-2019
Nieuwe sponsor: Peek interieurs!!
 

Beste leden,

 

Wederom heeft een Bedrijf uit Nieuwegein zich verbonden aan MHCN.

 

Wij heten daarom Peek Interieurs van harte welkom bij onze club!

 

Peek Interieurs is een bedrijf met een lange historie, al vanaf 1983. In 1983 is Kees zijn eigen bedrijf gestart. Het stoffeervak zit in zijn bloed. Dit bleek wel toen in 2004 Peek interieurs omgedoopt werd tot heus familiebedrijf. Ik koos voor hetzelfde vak en als vader en zoon runnen wij al meer dan 15 jaar met veel plezier ons bedrijf.

 

Of het nu gaat om een particulieren klant of een groot bedrijfspand. Wij zorgen altijd voor een perfect eindresultaat. Een uitdaging gaan ze zeker niet uit de weg. Het zoeken naar de juiste oplossing, investeren in goed gereedschap en materialen en de kennis van onze vakmensen zorgt ervoor dat wij in de afgelopen jaren bij vele bedrijven en particulieren een vast gezicht zijn geworden.

 

Elk project is speciaal en krijgt dezelfde aandacht. Een privejacht in Italy stofferen van 143 meter lang maakt indruk. Maar de 4000 m2 tapijt in het Paleis op Dam is er eentje om extra trots op te zijn. Een ontmoeting en een handje van toen nog koningin Beatrix is een dankbaar moment. Ons motto "Je kan het maar een keer goed doen”. 


Groeten, 

De sponsorcommissie 


 
TC

2-7-2019
Voorlopige Teamindeling Dames 1,2,3 en Jong 1
 
We hebben de laatste hand kunnen leggen aan de teamindelingen in de Dameslijn van komend seizoen. Op het beveiligde gedeelte van onze site is het overzicht geplaatst onder het menu "Club > Documenten > Teamindelingen”. (inloggen dan wel opvragen van een wachtwoord kan met je lidnummer wat o.a. te vinden is op je contributie afschrift).

De laatste fase van de selectie Dames 1 zal plaatsvinden in augustus. Het definitieve Dames 1 zal in totaal bestaan uit 15 seniorenspeelsters, inclusief de keeper. De (4) speelsters die Dames 1 uiteindelijk niet halen zullen ingedeeld worden in Dames 2.

Vragen over de indeling kun je via email richten aan Sebas Pronk of Robert Schults.

P.S. Dames A is natuurlijk ook onderdeel van de Dames Seniorenlijn. Die zijn niet vergeten, maar dat team zal zo goed als ongewijzigd gewoon in de Dames Vet. competitie deelnemen.
 
EVENEMENTEN

2-7-2019
Inschrijven Vakantie Hockey Week 2019!
 

Hallo jongens en meisjes,

De inschrijvingen lopen storm voor het sluitstuk van de zomer 2019: Vakantie Hockey Week bij MHCN! Hebben jullie je al ingeschreven?

Van maandag 26 augustus tot en met vrijdag 30 augustus a.s. beleef jij de laatste week van de zomervakantie èèn week lang fun & plezier met o.a. heel veel hockeywedstrijdjes, spellen, een dag weg met de bus naar ….. , bonte avond & disco en (als je dat wil) zélfs een nacht kamperen op het MHCN terrein.

De kosten voor de deelname aan deze week bedragen € 66,50 per persoon. Hiervoor doe je de hele week mee aan alle activiteiten, verzorgen wij de lunch, het avondeten op de donderdagavond en de overnachting in de laatste nacht met ontbijt op de vrijdagochtend.

Schrijf je in door de volgende link te gebruiken : https://forms.gle/rrpdMpFGR2rBtrUN7. Als je vragen hebt over de VHW, neem dan gerust contact met ons op via [email protected]

Overigens zijn wij als organisatie van de VHW nog op zoek naar vrijwilligers die ons willen helpen met:

• de opbouw / opruimen van allerlei zaken in en rondom het clubhuis vóór en ná de VHWK

• diverse werkzaamheden gedurende de VHWK dagen in en rondom het clubhuis (van bar, catering tot facilitair)

• het willen bereiden van een avondmaaltijd (op maandag, dinsdag en/of woensdag) voor onze 25 kampouders. (U hoeft dit niet alléén te doen, bijvoorbeeld: 3 mensen maken lasagne, 3 mensen maken pasta, enzovoort.)

• het toezichthouden op de donderdagavond én/of in de nacht van donderdag op vrijdag

Mocht u interesse hebben dan vernemen wij graag van u via het e-mailadres [email protected]

Wij hopen je te zien op de Vakantie Hockey Week!

 
BESTUUR

1-7-2019
Nieuwe voorzitter hockeycommissie
 
Beste leden, vrijwilligers en ouders, 

Middels deze weg willen wij jullie melden dat per heden (d.d. 1 juli 2019) Paul van der Geer door het bestuur is aangesteld om de taken van Jan Smulders en Marc Boijens waar te nemen. 

Voor alle vragen rondom hockey gerelateerde zaken kunnen jullie dus contact opnemen met Paul, dit kan via het volgende mailadres: [email protected] 

Mochten er vragen zijn omtrent zijn aanstelling dan kan je, je melden bij de secretaris. 

Met sportieve groet, 
Bestuur MHCN 


 

27-6-2019
Notulen ALV 5 juni
 
Beste leden, vrijwilligers en ouders, 

De notulen van de ALV van 5 juni jl. is te vinden achter de inlog. 
Je gaat naar www.mhcn.nl en gaat met je persoonlijke code achter de inlog. 
Bovenin zie je het dashboard staan, daar klik je op club en vervolgens klik je op documenten. Daarna zijn de notulen onder het kopje ALV te vinden. 

Voor opmerkingen en/of vragen kunnen jullie je melden bij de secretaris van het bestuur, Nicoline Keulen, [email protected] 

Met vriendelijke groet, 
Bestuur MHCN 

 
TC

17-6-2019
Teamindeligen Junioren en JOJ 2019 2020
 
Beste JOJ en Junioren leden,

We hebben de laatste hand kunnen leggen aan de teamindelingen voor komend seizoen, waarbij we voor de breedte teams zo veel mogelijk rekening hebben proberen te houden met opgegeven voorkeuren en feedback van trainers/coaches. Op het beveiligde gedeelte van onze site zijn de overzichten geplaatst van de teamindelingen voor de Jongste Jeugd (F/E-6 tallen/E-8 tallen) en de Junioren (D/C/B/A). De overzichten zijn geplaatst onder het menu "Club > Documenten > Teamindelingen”. (inloggen dan wel opvragen van een wachtwoord kan met je lidnummer wat o.a. te vinden is op je contributie afschrift).

Hoewel we geen grote verschuivingen verwachten is de indeling onder voorbehoud. Er kan tot aan de start van het seizoen op een aantal plekken nog iets veranderen om verschillende redenen. Te denken valt aan o.a.:
- nieuwe leden en/of leden die van de wachtlijst nog geplaatst kunnen worden
- het toekennen dan wel ontzeggen van bij de bond aangevraagde dispensaties
- ...
Direct betrokkenen bij zulke ontwikkelingen zullen natuurlijk persoonlijk worden geïnformeerd alsmede de trainers en coaches van de teams die erbij betrokken zijn.

Bij vragen of opmerkingen (aan de lijncoördinator) over de indeling zullen we ons best doen om deze te beantwoorden, maar we vragen daarbij wel het geduld dat dit niet per kerende post gebeurd en in algemene zin het begrip dat we geprobeerd hebben rekening te houden met individuele situaties en wensen, maar binnen de randvoorwaarden van een gelijkmatige en evenwichtige verdeling van spelers over teams.

Daar waar reeds bekend zijn al coaches genoemd in de juniorenlijn. De komende periode zullen we dit verder gaan invullen, maar schroom vooral niet om via de lijncoördinator jezelf aan te melden als kandidaat voor een team waarvoor we nog op zoek zijn of voor een andere rol dan coach van het team. Rond het team moet het nodige geregeld worden en hoe meer mensen erbij betrokken zijn hoe kleiner de verschillende taken.

Voor de JOJ zal door de jongste jeugd commissie apart gecommuniceerd worden over coaches, trainers en spelbegeleiders.

Namens de Hockey Commissie van MHC Nieuwegein

Hockey Technisch Manager Alex Meijer
Coördinator Junioren Peter Slingerland
Coördinator Jongste Jeugd Martien Adema

Lijncoördinatoren van de junioren zijn tegenwoordig eenvoudig te bereiken. 
Speel je komend seizoen in de MA-lijn, [email protected] of bv. in de JC-lijn: [email protected] etc.
Voor algemene vragen over de indelingen [email protected]
Voor vragen over de indelingen in de jongste jeugd [email protected]

 
MATERIAAL COMMISSIE

16-5-2019
Materialen inleveren!
 

Beste keepers, trainers en coaches, 

Het einde van het seizoen nadert en dat houdt in dat we alle keepers- en trainingsmaterialen weer moeten worden ingeleverd. Er zijn twee dagen dat dit kan namelijk; 

Zaterdag 15 juni               09.00 – 14.00 uur

Zaterdag 6 juli                   10.00 – 15.00 uur

Veiligheid voorop!

Per heden dienen alle keeperstassen minimaal 2x per seizoen gecontroleerd te worden i.v.m. de veiligheid van onze keepers. Om deze reden wordt er van elk team verwacht dat ze de keeperstas inleveren of ter controle aan bieden op 1 van bovenstaande datums. Keeperstassen die niet gecontroleerd kunnen worden mogen volgend seizoen niet gebruikt worden om in te spelen. Dit om de veiligheid van al onze keepers te waarborgen en onnodige blessures te voorkomen. Hou zo veel mogelijk bovenstaande datums aan, denk aan onze vrijwilligers. Lukt het echt niet om op deze dagen langs te komen, laat dit weten aan de materiaalbeheerder.

Voor een groot aantal vaste keepers zijn de tassen reeds gecontroleerd in de afgelopen paar weken. Deze keepers hoeven niet meer langs te komen. Twijfel je of je langs moet komen, vraag het aan de materiaalbeheerder.

Zaalhoezen & bandjes

Ieder team dat dit seizoen in de zaal heft gespeeld heeft zaalhoezen en bandjes ontvangen (of had ze nog van voorgaande jaren). Vanaf heden zijn de zaalspullen een vast onderdeel van de keepersuitrusting. Vergeet deze dus niet mee te nemen wanneer je de tas inlevert of laat controleren. 

Vakantie!

Zoals elk jaar zijn er mensen die vroeg op vakantie gaan. Zorg dat de materialen ingeleverd zijn voor vertrek. Te laat inleveren betekend dat iemand anders niet kan keepen.

Voor eventuele vragen kunnen jullie contact opnemen met Xander Grobben. 

Met vriendelijke groet, 

Het bestuur

 

 

 
ACCOMMODATIE EN COMPLEX

7-5-2019
Banner gevel clubhuis
 
Beste leden, 

Zoals jullie wellicht hebben gezien is er op de gevel van het clubhuis een banner geplaatst met daarop een foto met een aantal van onze leden en het logo. Indien er personen zijn die toch liever onherkenbaar worden gemaakt dan kunnen diegene zich melden bij het bestuur ([email protected]). 

Met sportieve groet, 
Het Bestuur
 
LAATSTE NIEUWS

26-9-2018
Afsluiten: ballen natellen, licht uit, deur dicht.
 


Beste mensen,

We merken dat we vaak nog vergeten:

 

* ballencontainers weer compleet terug op de goede plaats (hè, te weinig? Kijk eens rond de velden en haal ze gewoon even samen op na je training)

* licht uit als je als laatste van het veld komt

* licht in kleedkamers uit en de deuren op slot als je de laatste bent.

 

En nee, dat doet niet iemand anders, dat doen we zelf.......samen zorgen we voor onze club!

 

Dank je wel !

ONZE Hockey Commissie

 

31-5-2018
Onweer? 10-secondenregel
 
De laatste dagen is er naast veel zon en veel warmte ook regenbuien en onweer. Vanuit de KNHB wordt advies gegeven wat te doen met onweer. Dit advies volgt MHCN op. Graag delen we dit advies met jullie. Hier vullen we op aan dat bij onweer NIET geschuild mag worden in de dug-outs! Zo kunnen we veilig trainen en wedstrijden spelen.

Advies KNHB:
Bij onweer adviseert de KNHB scheidsrechters de wedstrijd te staken zodra er minder dan tien seconden tussen bliksemflits en donderslag verstrijken. Vermijd onnodig risico en neem altijd het zekere voor het onzekere. Zoek zo snel mogelijk een veilig heenkomen en wacht tot de bui voorbij is. Zijn er geen beveiligde panden of schuilgelegenheden aanwezig, kies dan voor de auto.

Met sportieve groet,

Bestuur MHCN